Збираємо 15 мільйонів гривень на 5 командних пунктів управління БпЛА .

Долучитися
ПОЛІТИКА ЯКОСТІ

Підприємства VIDI (далі – Компанія) постійно підвищують рівень задоволеності замовників через застосування системи управління, що охоплює всі процеси, із розумінням ставиться до потреб та очікувань зацікавлених сторін, дотримується в роботі вимог законодавства України.

Для стійкого підвищення рівня конкурентоздатності на ринку Компанія здійснює свою діяльність, ґрунтуючись на ризик-орієнтовному підході, визначенні зовнішніх та внутрішніх факторів, які можуть впливати на досягнення встановлених цілей.

Компанія реалізує для споживачів спектр послуг з:

  1. продажів легкових і комерційних нових та автомобілів з пробігом;
  2. продажів запасних частин, аксесуарів, технічних рідин;
  3. надання послуг з післяпродажного обслуговування і ремонту автомобілів, переобладнання автомобілів;
  4. виробництва автомобілів спеціального та спеціалізованого призначення (для певних брендів);
  5. надання автомобілів у тимчасове користування в якості послуг мобільності для клієнтів (прокат/позичка/оренда, для певних брендів);
  6. надання небанківських фінансових послуг зі страхування, в тому числі страхування наземних транспортних засобів за договорами КАСКО;
  7. продажів продуктів фінансового та оперативного лізингу.

Реалізуючи політику у сфері якості керівництво Компанії, відповідно до інтересів замовників, персоналу, партнерів та суспільства і держави в цілому, бере на себе зобов'язання керуватися наступними принципами:

  1. створення умов для самореалізації персоналу, підвищення його компетентності;
  2. впровадження інновацій для підвищення ефективності праці та прибутковості, конкурентоздатності Компанії;
  3. постійне покращення системи управління, побудова ефективної системи розвитку бізнесу, спрямованої на досягнення лідерських позицій на ринку;
  4. надання клієнтам сучасних послуг виключно найвищої якості;
  5. своєчасне прийняття рішень та підвищення контролю над ситуаціями через управління ризиками за процесами;
  6. забезпечення необхідними ресурсами для якісної організації діяльності;
  7. дотримання ринкових умов оплати праці та фокус на залученості персоналу в створення комфортних умов праці;
  8. підвищення рівня залученості персоналу у розвиток Компанії та якісного клієнтського сервісу, в удосконалення операційних процесів, системи управління та забезпечення стабільності бізнесу;
  9. відслідковування автомобільних трендів та тенденцій розвитку.

Відповідальний за реалізацію політики генеральний директор VIDI, забезпечують реалізацію всі працівники Компанії.

Виникли запитання? Ми Вам зателефонуємо.

Спочатку оберіть Дилерський Центр
або телефонуйте за номером 0 800 308 999 (безкоштовно по Україні)
X
Про компанію Акції % Новини Політика якості Вакансії VIDI Кар'єра Контакти

Підпишись на наш канал та слідкуй за
акціями, послугами та новинками