Клієнт в особистому кабінеті на сайті розміщує заявку із потребою
залишити автомобіль у неробочий час, в якій зазначає свої контактні дані, дату та час
приїзду, державний номер автомобіля та, при необхідності, номер евакуатора.
Отримує на власний смартфон підтвердження замовлення, а також посилання на інформацію
щодо подальших дій.
Після прибуття клієнта до в’їзду на територію VIDI система перевіряє
державний
номер автомобіля або евакуатора та автоматично відчиняє ворота для в’їзду.
За допомогою інформаційних елементів (пілонів) автомобіль клієнта
(евакуатор)
скеровується до паркувального майданчика, де здійснюється його паркування або
розвантаження.
Після паркування або розвантаження автомобіля, клієнт, за допомогою
інформаційних
елементів (пілонів), скеровується у приміщення, де розміщений поштомат. Користуючись
особистим кабінетом, клієнт відчиняє дверцята вільної комірки поштомату та залишає в
ній ключі та, за необхідності, супроводжувальні документи на автомобіль.
Після зачинення дверцят комірки клієнт отримує автоматичне
підтвердження про факт
надання послуги.
Виїзд евакуатора з території здійснюється зворотнім порядком, вихід клієнта – за
допомогою спеціального одноразового «електронного квитка» у особистому кабінеті
через спеціально обладнаний прохід
У найближчий робочий день майстер-приймальник телефонує Клієнту, і,
після
погодження, приймає автомобіль до виконання робіт.