Збираємо 15 мільйонів гривень на 5 командних пунктів управління БпЛА .

Долучитися
Новий рівень сервісу VIDI

Приймання авто в неробочій час

Трапляються ситуації, коли нам дуже потрібно або зручно залишити свій автомобіль на сервісне обслуговування у неробочі години (вночі), коли до початку робочого дня ще досить далеко.

Що ж робити в такій ситуації?

Ми пропонуємо скористатись запровадженою саме у VIDI безкоштовною online-послугою для зручності наших клієнтів – приймання авто у неробочий час.

Переваги послуги

Клієнт має можливість залишити авто на сервіс 24/7, зокрема у неробочий час та святкові дні.
Автомобіль залишається у спеціально виділеному місці під наглядом систем безпеки.
Ключі від свого авто Клієнт залишає у персональному боксі, доступ до якого є лише у майстра-приймальника сервісу.
Погодження робіт відбувається у найближчий робочий день. Майстер-приймальник телефонує Клієнту, погоджує все дистанційно, без додаткових візитів, що збереже час.
Послуга цілком безкоштовна для наших Клієнтів. Щоб скористатись послугою Клієнту немає необхідності витрачати додаткові кошти.
Послуга цілком безпечна. Всі дії Клієнта супроводжуються відеофіксацією. Доступ до комірок, в яких знаходяться ключі від автомобілів, у неробочий час заборонений всім, включно із працівниками центр. В робочий час доступ до комірки надається виключно консультанту-приймальнику, який обслуговує клієнта – власника цього автомобілю.

Як працює послуга?

КРОК
Клієнт в особистому кабінеті на сайті розміщує заявку із потребою залишити автомобіль у неробочий час, в якій зазначає свої контактні дані, дату та час приїзду, державний номер автомобіля та, при необхідності, номер евакуатора. Отримує на власний смартфон підтвердження замовлення, а також посилання на інформацію щодо подальших дій.
Після прибуття клієнта до в’їзду на територію VIDI система перевіряє державний номер автомобіля або евакуатора та автоматично відчиняє ворота для в’їзду.
За допомогою інформаційних елементів (пілонів) автомобіль клієнта (евакуатор) скеровується до паркувального майданчика, де здійснюється його паркування або розвантаження.
Після паркування або розвантаження автомобіля, клієнт, за допомогою інформаційних елементів (пілонів), скеровується у приміщення, де розміщений поштомат. Користуючись особистим кабінетом, клієнт відчиняє дверцята вільної комірки поштомату та залишає в ній ключі та, за необхідності, супроводжувальні документи на автомобіль.
Після зачинення дверцят комірки клієнт отримує автоматичне підтвердження про факт надання послуги. Виїзд евакуатора з території здійснюється зворотнім порядком, вихід клієнта – за допомогою спеціального одноразового «електронного квитка» у особистому кабінеті через спеціально обладнаний прохід
У найближчий робочий день майстер-приймальник телефонує Клієнту, і, після погодження, приймає автомобіль до виконання робіт.

Виникли запитання? Ми Вам зателефонуємо.

Спочатку оберіть Дилерський Центр
або телефонуйте за номером 0 800 308 999 (безкоштовно по Україні)
X
Про компанію Акції % Новини Політика якості Вакансії VIDI Кар'єра Контакти

Підпишись на наш канал та слідкуй за
акціями, послугами та новинками