Опубліковано: 29.10.2021
Відтепер придбання, продаж й обслуговування автомобілів, запчастин та аксесуарів стає зрозумілою, швидкою та приємною справою.
Клієнти Toyota Центр Київ VIDI Автострада,вже мають можливість скористатись та оцінити:
Клієнти Toyota Центр Київ VIDI Автострада отримають можливість зберігати історію своїх пошукових запитів та повертатись до них у будь-який зручний час, управляти персональними налаштуваннями та максимально адаптувати роботу кабінету до власних потреб та уподобань, отримувати інформацію із календаря автомобіліста у календар на своєму смартфоні, бути підписаними на стрічку самих актуальних новин та цінових пропозицій.
Незабаром до функціоналу кабінету буде доданий контроль за термінами постачання замовлених автомобілів, контроль виконання сервісно-технічних та кузовних робіт, а також інструментарій укладання у своєму смартфоні або на комп’ютері страхових та інших угод тощо.
Для спілкування з консультантами, окрім традиційного телефонного зв’язку, клієнти Toyota Центр Київ VIDI Автострада зможуть обирати двосторонній засіб комунікацій у найпопулярніших месенджерах Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Jivosite. У планах є впровадження декількох чат-ботів, що зроблять спілкування клієнтів із консультантами ще оперативнішим та зручнішим.
Опубліковано: 29.05.2023
Опубліковано: 05.05.2023
Опубліковано: 31.03.2023
Залишились питання? Ми вам зателефонуємо.