Опубліковано: 23.04.2020

discovery-sport-phev-2020-land-rover-kyiv-west.jpg

LAND ROVER DISCOVERY SPORT ТЕПЕР ДОСТУПНИЙ У ВЕРСІЇ ПЛАГІН-ГІБРИД ЗІ ШВИДКОЮ ЗАРЯДКОЮ ТА ВРАЖАЮЧИМ ЗАПАСОМ ХОДУ

• Електрифікований: Land Rover Discovery Sport тепер доступний як плагін-гібридне авто із викидами CO2 лише від 36 г/км, у повністю електричному режимі із запасом ходу до 62 км — достатнім для середньодобових подорожей без підзарядки

• Вдосконалена продуктивність: новий 3-циліндровий 1,5-літровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 200 к.с. із новою 8-ступеневою автоматичною трансмісією з плавним перемиканням у поєднанні зі 109-сильним електричним двигуном на задній осі забезпечують низькі витрати пального, високу продуктивність та легендарну прохідність Land Rover

• Економічний: значні заощадження завдяки зменшенню споживання пального до 1,6 л/100 км

• Швидка і легка зарядка: за 30 хвилин авто PHEV заряджається від 0 до 80% із використанням постійного струму 32 кВт на громадських зарядних станціях, за 1 год 24 хв — із використанням настінного вол-боксу потужністю 7 кВт

• Легко адаптована система PHEV: працює як виключно в електричному режимі, так і в режимі двигуна внутрішнього згоряння або ж у їх комбінації, використовуючи GPS та навігаційні дані для оптимізації подорожей

• Широкий вибір: модель Land Rover Discovery Sport P300e PHEV доступна у версіях S, SE та HSE, стандартній або R-Dynamic модифікаціях, із дисками від 18 до 20 дюймів

Представляємо новий Land Rover Discovery Sport із плагін-гібридною технологією (Plug-in Hybrid Electric Vehicle — PHEV). Вона забезпечує видатну продуктивність із запасом ходу у повністю електричному режимі до 62 км та викидами CO2 на рівні 36 г/км.

Плагін-гібридну модель Land Rover Discovery Sport P300e розроблено на основі Premium Transverse Architecture — ультрасучасної платформи Land Rover, призначеної для електрифікації моделей за умови збереження видатної прохідності бездоріжжям. Нова плагін-гібридна модель P300e доповнює лінійку актуальних моделей 48-вольтною м'якою гібридною системою, додаючи нового рівня ефективності.

Технічний директор Jaguar Land Rover Нік Роджерс підтвердив, що завдяки новій масштабованій платформі вдалося створити інноваційну 3-циліндрову плагін-гібридну систему: «200-сильний двигун із електричним двигуном відкриває фантастичні можливості повного приводу та ідеальну продуктивність залежно від стилю керування. А електрифікація, разом зі зменшенням розміру та ваги, забезпечує низькі викиди CO2».

Новий Land Rover Discovery Sport P300e – це вдосконалена продуктивність завдяки поєднанню 200-сильного (147 кВт) 1,5-літрового 3-циліндрового бензинового двигуна Ingenium та 109-сильного (80 кВт) електродвигуна на задній осі. Електричний двигун живиться від літій-іонного акумулятора потужністю 15 кВт*год, розташованого під задніми сидіннями. Авто миттєво прискорюється: від 0 до 100 км/год лише за 6,6 секунди.

Ключові показники Discovery Sport P300e: запас ходу у повністю електричному режимі до 62 км, споживання пального – 1,6 л/100 км. Викиди вуглецю на рівні 36 г/км.

Discovery Sport P300e

• Загальна потужність/крутний момент: 309 к.с. (227 кВт)/540 нм*

• Споживання пального за циклом WLTP: 1,6 л/100 км

• Викиди CO2 за циклом WLTP: 36 г/км

• Запас ходу у повністю електричному режимі: 62 км

• Час заряджання зі швидкою зарядкою: від 0 до 80% за 30 хвилин**

Режими керування

Водії можуть обрати 1 з 3-х режимів керування, які відповідають потребам незалежно від подорожей містом чи виїзду на трасу:

1. Гібридний режим (стандартний режим керування) — автоматично поєднує потужності бензинового двигуна та електродвигуна, покращує адаптацію до умов водіння та аналізує залишок акумуляторного заряду. Після обрання місця призначення у навігаційній системі, активується функція оптимізації прогнозованої енергії (Predictive Energy Optimization — РЕО). Вона інтегрує дані маршруту та GPS і оптимізує час у подорожі.

2. Режим EV (електричний транспортний засіб) — дозволяє подорожувати виключно з використанням електроенергії, що зберігається в акумуляторі. Гарантує тиху мандрівку з нульовими показниками викидів вуглецю.

3. Режим заощадження (SAVE) — використовує двигун внутрішнього згоряння як основне джерело живлення, підтримуючи обраний рівень заряду акумулятора.

Технологія PHEV

Із моменту створення, платформу Premium Transverse Architecture призначено для застосування плагін-гібридних та м'яких гібридних технологій. Відповідне обладнання у новому Discovery Sport P300e розміщено під підлогою кузова, щоб не зменшувати внутрішній простір салону.

Вдосконалений блок електроприводу на задній осі (Electric Rear Axle Drive — ERAD) працює від розташованого під задніми сидіннями компактного літій-іонного акумулятора потужністю 15 кВт*год. Він сконструйований із 84 призматичних блоків, розташованих у семи 50 A*год модулях по 12 одиниць, зі сталевим захисним покриттям товщиною 6 мм. Воно захищає акумулятор, не впливаючи на позашляхові можливості авто.

ERAD має легкий, компактний та ефективний синхронний електродвигун із постійними магнітами. Для оптимізації простору приводні вали розміщено концентрично до двигуна та одношвидкісної передачі. Інвертор також вбудовано в корпус ERAD, а модуль ERAD — у систему задньої підвіски Integral Link.

На швидкості понад 135 км/год електродвигун вимикається, щоб зменшити опір, а отже — підвищити продуктивність. Після зниження швидкості до цієї відмітки він знову плавно вмикається.

Компактна високовольтна коробка розподілення (HVJB) під передніми сидіннями — ще одна інновація від інженерів. Вона включає перетворювач постійного струму (змінює струм високої напруги від гібридної батареї на низьку напругу для підтримки 12-вольтної мережі) та бортове зарядне обладнання потужністю 7 кВт для заряджання гібридної батареї при підключенні авто.

Поруч розташовано стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG). Він може передавати рекуперовану енергію до високовольтного акумулятора для зберігання та використання пізніше, або ж для негайного перерозподілу для підтримки позашляхових можливостей авто.

Нова система гальмування замінила традиційний вакуумний сервопривід гальм і поєднала рекуперативне і фрикційне гальмування для стійкого і точнішого відчуття педалі. Система може забезпечити уповільнення до 0,2 g (одиниця прискорення)*** за рекуперативного гальмування, збільшуючи енергоефективність та використовуючи кінетичну енергію авто для підзарядки розрядженого акумулятора під час руху на нейтральній швидкості.

Інтеграція системи PHEV покращує динаміку руху, знижує центр ваги на 6% та оптимізує її розподіл між передньою та задньою частиною транспортного засобу.

Заряджання

Нову модель Discovery Sport P300e PHEV укомплектовано побутовим зарядним кабелем Mode 2 для повного заряджання авто від звичайної розетки за 6 годин 42 хвилини. Це ідеально для заряджання протягом ночі. Для пришвидшення процесу кабель зарядки Mode 3 підключається до 7кВт настінного зарядного пристрою змінного струму або до громадських зарядних станцій. Щоб зарядити авто від 0 до 80%, потрібна 1 година 24 хвилини. Найшвидший час заряду досягається на громадських зарядних станціях постійного струму: за наявності 32 кВт постійного струму, заряджання від 0 до 80% триває лише 30 хвилин.

Клапан зарядного роз’єму розташований на задньому крилі — протилежному боці авто від кришки бака.

Трициліндровий двигун об’ємом 1,5 літра

Найсучасніший 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун лежить в основі нового Land Rover Discovery Sport P300e. Наразі він останній з надсучасної лінійки двигунів Ingenium, яка має три-, чотири- та шестициліндрові варіанти.

Надлегкий алюмінієвий двигун на 37 кг легший, ніж 4-циліндровий, і забезпечує високі показники продуктивності та вражає економним споживанням пального. Із невеликим об’ємом, він забезпечує винятково низький рівень тертя, що підвищує ефективність. Випускний колектор вбудовано до алюмінієвої голівки циліндра, що сприяє швидкому розігріву та мінімізує відстань від вихлопних отворів до турбінного колеса нагнітача для швидшої реакції.

Трициліндрова версія продукує кращий потік відпрацьованих газів, це дозволяє турбінному колесу вмить підсилювати тиск. Високоефективний водяний охолоджувач повітря забезпечує таку щільність повітря, яка у процесі потраплянні до камер згоряння залишається високою. Це підвищує продуктивність робочого діапазону двигуна.

Трициліндрові, як і чотирициліндрові м'які гібридні моделі, також оснащені стартер-генератором із ремінним приводом (BiSG). Разом із блоком електроприводу на задній осі ERAD він забезпечує рекуперативне гальмування, заряджаючи акумулятор під час руху на нейтральній швидкості. Завдяки цьому забезпечуються плавніші, тихіші та швидші зупинка та прискорення.

Нова 8-ступенева автоматична трансмісія

Нову 8-ступеневу автоматичну коробку передач із плавним перемиканням розробили так, аби вона відповідала потужності та крутному моменту трициліндрового двигуна, а також безперервно працювала з блоком електроприводу на задній осі ERAD. На 5 кг легша порівняно із 9-ступеневою трансмісією інших моделей, нова коробка передач покращує відчуття руху при керуванні авто та є невід’ємною частиною гібридної системи.

Вартість утримання автомобіля PHEV

Висока вартість перепродажу та зведені до мінімуму відвідування заправних станцій означають, що витрати на придбання і обслуговування авто PHEV стають більше ніж просто конкурентоспроможними на ринку автомобілів.

За даними Міністерства транспорту Великобританії 2018 року, середня подорож на автомобілі у цій країні становить близько 30 км на день. Land Rover Discovery Sport P300e здатен двічі довезти власника до місця роботи та повернутися додому в електричному режимі EV перш, ніж потребувати заряду.

Орієнтовна вартість нового Land Rover Discovery Sport P300e PHEV становить від 1 371 000 гривень (за курсом, розміщеним на winner.ua станом на 22.04.2020). Про початок прийому замовлень у виробництво та строки поставок для українського ринку буде повідомлено додатково.

*Двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) та електродвигун видають максимальну потужність при різних частотах обертання

**Час заряджання можливий з 50 кВт і 100 кВт постійного струму швидких зарядних пристроїв (фактичний заряд транспортного засобу буде обмежено до 32 кВт). Час може змінюватися залежно від умов навколишнього середовища та зарядного обладнання

*** Механічні гальма забезпечать додаткову гальмівну силу, якщо потрібно перевищити коефіцієнт 0,2 g

Land Rover Discovery Sport

Офіційні показники NEDCeq CO2 у споживанні пального для Land Rover Discovery Sport (шини класу A) без PHEV: комбінований 8,2-5,3 л/100 км). Викиди CO2 NEDCeq 140-182 г/км. PHEV: споживання пального 2 л/100 км. Викиди NEDCeq CO2 48 г/км (шини класу В). Діапазон руху у режимі EV NEDCeq: 64 км.

Ці дані є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС. Дані в умовах дорожнього шляху можуть відрізнятися. CO₂, витрата пального, споживання енергії тощо можуть відрізнятися залежно від стилю водіння, умов навколишнього середовища, навантаження та комплектуючих.

Числові показники запасу ходу у режимі EV ґрунтуються на проходженні автомобіля за стандартизованим маршрутом. Досягнутий діапазон буде залежати від стану автомобіля та акумулятора, фактичного маршруту, навколишнього середовища та стилю водіння.

Land Rover

З 1948 року Land Rover виробляє оригінальні позашляховики 4x4. Весь модельний ряд демонструє надзвичайно широкі можливості. Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar та Range Rover Evoque – кожна з моделей є визначальною для світових секторів позашляховиків, адже 80% модельного ряду експортується до більше ніж 100 країн.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Офіційний дилер Land Rover Київ Захід Київ,
Кільцева дорога, 1-А
(044) 591 00 01