Збираємо 15 мільйонів гривень на 5 командних пунктів управління БпЛА .

Долучитися

Опубліковано: 29.07.2020

CITROЁN ЗБІЛЬШИВ МЕЖСЕРВІСНИЙ ІНТЕРВАЛ: ВИГОДА В УТРИМАННІ АВТОМОБІЛЯ – ДО 48%!

Service_2-770.jpg

Бренд CITROЁN постійно працює над підвищенням якості своїх автомобілів. Завдяки їх високій надійності, починаючи з 2020 року, для всіх автомобілів Бренда встановлена нова періодичність проведення ТО: 15-30 тис. км (в залежності від моделі та типу двигуна). Дані нововведення дозволяють істотно знизити витрати на експлуатацію та утримання автомобіля. Економія може досягати 48% відносно колишніх витрат.     

CITROЁN завжди намагається дати своїм клієнтам краще - динамічні автомобілі, сучасні технології, відмінну економічність, якісне обслуговування, вигоду в утриманні. В Україні представлений широкий модельний ряд автомобілів CITROЁN, діють фірмові програми фінансування, працює широка дилерська мережа кожного Бренду. Втім, процес розвитку і покращень для клієнтів не зупиняється ніколи - так, починаючи з 2020 року для автомобілів Бренда встановлені нові, збільшені інтервали технічного обслуговування (ТО), що підкреслює впевненість Бренда у якості своїх автомобілів і дозволяє зробити їх експлуатацію більш вигідною для власників.

Якщо раніше періодичність сервісного обслуговування становила 10 тис. км (операція по заміні масла і фільтра), то тепер міжсервісний інтервал для легкових автомобілів збільшений до 15-20 тис. км пробігу, а для комерційних моделей - навіть до 30 тис. км пробігу (залежно від моделі автомобіля і типу двигуна). Дане сервісне нововведення дозволяє автолюбителю знизити витрати на експлуатацію та утримання свого автомобіля, причому економія може досягати 48%!

Наприклад:

Вигода для клієнтів CITROЁN
CITROЁN C-Elysée 1.6 HDi 92 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 48% (ТО раз в 15 тис. км); 
CITROЁN C4 Cactus 1.5 BlueHDi 120 к.с. – економія на технічному обслуговуванні за 120 тис. км пробігу становить 36% (ТО раз в 15 тис. Км);

Слід зазначити, що поняття «ТО» включає в себе не тільки заміну масла і фільтрів, навпаки - це цілий комплекс робіт, у рамках якого також передбачена перевірка стану ходової частини і гальмівної системи автомобіля, діагностика різних вузлів і агрегатів (за необхідності), огляд підкапотного простору для перевірки та пошуку витоків технологічних рідин.

Фахівці авторизованих сервісних центрів CITROЁN знають всі нюанси і особливості різних моделей, мають великий досвід в обслуговуванні та ремонті автомобілів, постійно проходять необхідні тренінги - у результаті фірмові сервіси Бренда можуть забезпечити максимальну якість обслуговування автомобіля. Що, в свою чергу, означає надійну експлуатацію і тривалий термін служби вашого автомобіля, підтримка його відмінних технічних характеристик, збереження фірмової керованості і комфорту. До того ж, записатися на сервіс стало в рази простіше, адже тепер це можна зробити в режимі «онлайн». Все що потрібно, це зайти на офіційний сайт Бренда CITROЁN, заповнити коротку і зрозумілу форму, і готово, приїжджайте на сервіс в зручний для вас час.

До речі, збільшення періодичності ТО - це не єдина вигідна пропозиція Бренда у питаннях сервісу і утримання автомобіля. Так, у минулому році для всіх легкових автомобілів CITROЁN була збільшена заводська гарантія - до 3 років або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше), що також свідчить про високу якість продукції і дозволяє знизити витрати на утримання автомобіля (в разі можливої непередбаченої поломки в гарантійний термін). Крім того, уже кілька років працює програма «ТО за фіксованою ціною»: в одному регіоні для однакової моделі і однотипного мотора встановлена фіксована вартість регламентного сервісного обслуговування.

Тепер клієнту не потрібно вибирати сервісний центр виходячи з ціни, якості, повноти обслуговування автомобіля - усі сервісні центри гарантують однаково високий рівень обслуговування і однаково вигідну ціну на проведення ТО. До того ж, для післягарантійних автомобілів програма передбачає знижки на проведення ТО, розмір яких залежить від віку автомобіля!

Таким чином, CITROЁN не на словах, а на ділі доводить свою турботу про клієнтів, намагаючись запропонувати власникам не тільки якісні автомобілі європейської збірки, але також максимально вигідні умови їх утримання та експлуатації протягом багатьох років.

 

Виникли запитання? Ми Вам зателефонуємо.

Спочатку оберіть Дилерський Центр
або телефонуйте за номером 0 800 308 999 (безкоштовно по Україні)
X
Про компанію Акції % Новини Політика якості Вакансії VIDI Кар'єра Контакти

Підпишись на наш канал та слідкуй за
акціями, послугами та новинками