Збираємо 15 мільйонів гривень на 5 командних пунктів управління БпЛА .

Долучитися

з 01.05.2024 до 31.05.2024

ПРИЙМАННЯ АВТО У НЕРОБОЧИЙ ЧАС

670х482_242 (1).jpg

Нова послуга з прийому автомобіля зі знижкою -10% для клієнтів Лексус Київ Захід.

Ми стаємо ближче до вас, для вашої зручності сервіс запускає нову послугу «Приймання авто у неробочий час».

З 1травня до 31 травня додатково надаємо знижку у 10% на сервісне обслуговування для всіх клієнтів, що скористаються даною послугою.

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ "ПРИЙМАННЯ АВТО У НЕРОБОЧИЙ ЧАС"

1. Ви маєте змогу залишити автомобіль на сервіс у будь-який зручний для вас час.

2. Процес замовлення відбувається онлайн через особистий кабінет VIDI.

3. Протягом усього часу ваш автомобіль знаходитиметься під охороною.

4. Ключі від авто зберігаються у персональній комірці поштомату, доступ до якої надається виключно консультанту-приймальнику сервісу.

5. Узгодження необхідних ремонтних робіт відбувається під час телефонної розмови у найближчий робочий день.

ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГОЮ

1. Залиште онлайн-заявку

Зареєструйте свій обліковий запис на сайті VIDI.UA, вказавши номер телефону та пароль, що прийде у смс, або зайдіть у вже існуючий «Особистий кабінет клієнта». Далі виберіть послугу “Приймання авто у неробочий час”.

Для цього зазначте:

  • дату, коли плануєте візит у сервіс;
  • реєстраційний номер автомобіля;
  • реєстраційний номер евакуатора (якщо є така необхідність).

Після внесення вищезазначених даних в “Особистому кабінеті клієнта” вам надійде мапа маршруту з описом подальших дій.

2. Приїздіть до нас

Коли ви приїдете на територію VIDI, що на Кільцевій дорозі, 56 у с. Софіївська Борщагівка, наша система безпеки перевірить реєстраційний номер вашого авто або евакуатора та автоматично відкриє ворота для в’їзду на територію підприємства.

Розміщені на території інформаційні елементи (пілони) скерують вас / водія евакуатора до спеціального паркувального майданчика.

3. Підтвердить через особистий кабінет клієнта паркування авто або розвантаження евакуатора

Після паркування або розвантаження автомобіля вам необхідно в “Особистому кабінеті клієнта” підтвердити факт розміщення автомобіля на спеціальному паркувального майданчику та прослідувати за вказівниками до поштомату.

Далі, за допомогою особистого кабінету клієнта, відкрийте комірку (номер комірки буде вказано в інтерфейсі сторінки “Особистого кабінету клієнта”), залиште у ній ключі від авто та супутні документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу й сервісну книжку) та закрийте її.

Щоб покинути територію – пройдіть за вказівниками до виходу, та за допомогою особистого кабінету клієнта відкрийте калітку.

4. Очікуйте на зворотній зв’язок

У найближчий робочий день консультант-приймальник сервіс отримає з поштомату ключі від авто та зателефонує вам, щоб погодити перелік необхідних робіт.

Ось так легко і просто скористатися новою послугою “Приймання авто у неробочий час”.

Дізнайтеся подробиці спецпропозиції в офіційному дилерському центрі Лексус Київ Захід за телефоном 044 507 08 08 або заповнивши заявку на сервіс. Також на нашому сайті ви можете скористатися послугами онлайн-консультанта, який відповість на всі ваші запитання. Чекаємо вас за адресою: вул. Велика Кільцева, 58, с. Софіївська Борщагівка.


*Термін дії пропозиції з 01.05.2024 по 31.05.2024 р.

Виникли запитання? Ми Вам зателефонуємо.

Спочатку оберіть Дилерський Центр
або телефонуйте за номером 0 800 308 999 (безкоштовно по Україні)
X
Про компанію Акції % Новини Політика якості Вакансії VIDI Кар'єра Контакти

Підпишись на наш канал та слідкуй за
акціями, послугами та новинками